Thursday, September 23, 2010

salam...

Agak lama juga aku tak update blog aku ni bukan aper terlalu sibuk hingga lupa nak update...lagi pun kekurangan idea...huhuhuhu...
Entry kali ni nak bercerita pasal ape yek???erm,,,tentang anak aku wahida tu dia dah comfortable dok kat taska tu senang hati aku....dah pandai menyanyi2 lagu kanak2 yg kdg2 aku sendiri tak dapat tangkap butir2 liriknye hehehhe....tapi bile di layan sedap sgt mendengarnyer....kalah shahir AF8 hehehhe...wahida la juara....bahagia rasanye ....
Bile dah bersuami dan ada anak ni rasanya keutamaan mestila untuk familykan...itu bagi aku la...tapi aku rasa ramai yg sependapat ngan aku...tul tak? Tapi sebenarnya yang mengecewakan aku masih ada lagi yang tak berapa nak paham....ada lagi yang nak samakan time bujang ngan time dah kawin...Bukan aku dah lupa kawan2 tapi bila bab keutamaan mestila utamakan ketua keluarga aku betul tak?Niat hati memang nak jumpa kawan2 lama bile balik kampung tapi kadang2 keadaan memang tak mengizinkan...Macam aku yg jarang balik kg mestila nak spent time ngan parents aku then mak dan bapak mertua aku pun samala jugak....nak ziarah saudara mara yang jauh dan dekat....dsbnye.....Aku kena memahami suami aku yg kepenatan....Dia aje yg selalu memandu bile nak ke mana2...(maklumla aku x habis lagi menuntut ilmu memandu ni heheheh) so bile dia dah penat tak kan aku nak memandai2 ajak dia p jumpa kawan sana sini...tul tak?Aku sayang suami aku tau huhuhuh....

Malas la nak panjang2kan hal ni walaupun hati aku sakit ngan apa yg salah sorang 'kawan' aku dah buat pada aku....Aku selagi leh sabar aku sabar...tapi bile sampai satu tahap nanti 'dia' masih nak perli2 aku then nak hebahkan dalam FB aku...aku rasa masa tu aku xleh sabar dah kot...so skrg ni wait n see ajela....

Lega dapat luahkan yg terbuku di hati....ok sampai sini dulu entry kali ni....wassalam

No comments:

Post a Comment